دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد صفایی به نام آرزوی من ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد صفایی به نام آرزوی من ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد صفایی به نام آرزوی من ...

 

Download New Music By Ahmad Safaei Called Arezooye Man

 

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام آرزوی من

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمد صفایی آرزوی من

دارم دیوونه میشم از نبود تو توو لحظه هام نمیشه از تو بگذرم حتی اگه خودم بخوام
کجایی آرزوی من که نفسم بنده توئه با هیچکی سازش ندارم آرامشم دست توئه

باور ندارم این جدایی بخواد نصیبه ما دوتاشه

شکستم هر جایی که دیدم کسی اسمش شبیه اسم تو باشه
بارون غم میباره هر دم رو ذهنو قلب خسته ی من ندارم طاقته دوریتو بدون بریدم از دنیای بی تو

شعر آهنگ جدید احمد صفایی آرزوی من

من که غرقم تویه درد و غمام کاری به کار کسی ندارم
اینقده سرد و بی حس شدم که حتی حوصله خودمم ندارم

بی تفاوت به این دنیا دارم روزا رو پشته سرم میذارم
خیره به عکست هر شب میبارم خاطرهاتو یادم میارم

باور ندارم این جدایی بخواد نصیبه ما دوتاشه

شکستم هر جایی که دیدم کسی اسمش شبیه اسم تو باشه
بارون غم میباره هر دم رو ذهنو قلب خسته ی من ندارم طاقته دوریتو بدون بریدم از دنیای بی تو

ندارم طاقته دوریتو بدون بریدم از دنیای بی تو

من که غرقم تویه درد و غمام کاری به کار کسی ندارم
اینقده سرد و بی حس شدم که حتی حوصله خودمم ندارم

بی تفاوت به این دنیا دارم روزا رو پشته سرم میذارم
خیره به عکست هر شب میبارم خاطرهاتو یادم میارم

 



بازدید : 2896 | تاریخ : جمعه 19 شهريور 1395 ساعت : 10:0 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: